Thursday, May 1, 2008

selepas 50 tahun merdeka !


pengalaman perjalanan ke sebuah kilang di pendalaman sarawak.kesian la...tak kan dah 50 tahun merdeka jalan macam ini lagi kut !

4 comments:

mohd agust said...

haiii

mohd agust said...

assalamualaikum tuan,dah lama saye tak dengar khabar dari rimba nilai palm oil mill sejak saya tinggalkan kilang ni 3 tahun lepas.tapi malangnya saye tak dapat bkerja d bawah pengurusan tuan zinal.saya dapat tahu dri kawan saya dari rimba nilai oil mill mereka gembira dapat manager macam tuan yang baik hati.hehe.saya berharap tuan gembira bkerja kat sabah wlaupun d kwasan pdalaman.

from
agus

Anonymous said...

salam,saya bukan orang sabah ba.. tapi kalo jalan macam itu ba..ya saya mungkin terkena juga nanti ke sana..

Zulkefli Bin Muhammad said...

Nal, ape yg ko pelik sgt tu.. ko setakat dtg jer ..aku skrg hari-hari pakai jalan tu ngam keta tu sekali.. Lebuhraya Lapok.